Sažetak
Bosna i Hercegovina se različito definira u samoj Bosni i Hercegovini (sa doziranjima i iz vana), što i jeste centralni problem njenog kvalitetnog funkcioniranja, a ona, Bosna i Hercegovina, ne funkcionira na kvalitetan način, što generira veoma različite i složene probleme, uključujući i fenomen sigurnosti, a unutar tog fenomena i pitanja obavještajnog i kontraobavještajnog rada. Zapravo, definiranje Bosne i Hercegovine, na unutrašnjem planu, ne počiva na tome kako našu državu organizirati kao optimalan i kvalitetan servis njenih građana i meritoran subjekt međunarodne zajednice, nego se pokušava fundirajuće definirati u okviru više političkih volja više subjekata, od kojih su neki u dostatnoj korespondentnoj vezi, ali ih je većina habitualno uskogruda i u suštini im je tendencija zadovaljavanje partikulamih interesa na račun općih, a pod općim podrazumijevamao građane u totalitetu. Bosna i Hercegovina, kao država zadužena za pravednu i demokratsku zaštitu interesa svih njenih građana u punom kapacitetu, nema legitiman, produktivan, definiran, zaokružen i moderan sistem sigurnosti. Istina, postoje institucije koje se bave pitanjima sigurnosti, pa i obavještajnog i kontraobavještajnog rada kao segmenta te sigurnosti, ali one nisu izraz potrebe građana, nego su instrument držitelja i prenositelja objektivno suprotstavljeni!! političkih volja, iza čije prakse kao rezultat imamo domete ravne zacrtanim granicama nositelja tih volja.
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Copyright (c) 2016 Array